Starszy referent Wydziału Prewencji w Komendzie Powiatowej Policji w Jaworze – ½ etatu oraz starszy referent Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Jaworze – ½ etatu
Wolne stanowisko w Służbie Cywilnej: starszy referent Wydziału Prewencji w Komendzie Powiatowej Policji w Jaworze – ½ etatu oraz starszy referent Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Jaworze – ½ etatu
Komendant Powiatowy Policji w Jaworze
poszukuje kandydatów na stanowisko:
forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2
starszy referent Wydziału Prewencji
w Komendzie Powiatowej Policji w Jaworze – ½ etatu
oraz
starszy referent Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
w Komendzie Powiatowej Policji w Jaworze – ½ etatu
Adres urzędu:
Komendant Powiatowy Policji w Jaworze
ul. Armii Krajowej 2, 59-400 Jawor
Miejsce wykonywania pracy: Jawor
Warunki pracy:
- praca biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, oświetlenie sztuczne, naturalne
- praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
- pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na I piętrze, stanowiska nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjno-biurową poszczególnych ogniw Wydziału Prewencji,
- czynności związane z obiegiem poczty specjalnej i miejskiej Wydziału,
- prowadzenie spisów spraw,
- obsługa elektronicznego dziennika korespondencyjnego,
- realizowanie zadań związanych z obsługą zbiorów aktów prawnych jawnych resortowych, poza resortowych (ewidencjonowanie, gromadzenie, aktualizacja, dystrybucja) w tym obsługa aplikacji aktów prawnych,
- archiwizowanie dokumentacji Wydziału,
- prowadzenie działań w zakresie przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- zapewnia ochronę systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,
- opracowywanie planów szkoleń oraz prowadzenie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- prowadzenie zwykłych, poszerzonych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających wraz z archiwizacją akt postępowań sprawdzających,
- opracowywanie i przedstawianie do akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej projektów dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych w tym:
- dokumentacji określającej sposób i tryb przetwarzania w jednostce organizacyjnej informacji niejawnych o klauzuli „poufne”,
- instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania w jednostce organizacyjnej informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” oraz sposobu ich ochrony.
Dodatkowo wymienione stanowisko zastępuje pracownika na stanowisku technika Wydziału Prewencji oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych podczas nieobecności.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy w administracji publicznej, samorządowej
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie w pełni z praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- dodatkowym atutem będzie: wykształcenie wyższe administracyjne
- wymagania dodatkowe: biegła obsługa komputera.
„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
Dokumenty i oświadczenie niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji naboru o treści: „ Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Jaworze moich danych osobowych do celów zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko …………………. (należy wpisać stanowisko)” i opatrzyć oświadczenie własnoręcznym podpisem.
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia, gdy znajdą się w gronie najlepszych oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.
Termin składania dokumentów do: 11 października 2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesłać drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Jaworze
ul. Armii Krajowej 2, 59-400 Jawor
lub złożyć osobiście w siedzibie KPP Jawor w dni powszednie między godziną 8.00 a 15.00
z dopiskiem na kopercie – „dotyczy zatrudnienia na stanowisku starszego referenta KPP Jawor”
Dane osobowe – klauzula informacyjna.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jaworze
ul. Armii Krajowej 2, 59-400 Jawor
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@jawor.wr.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: prowadzenie naboru na stanowisko w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzonym naborze
- Informacja o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Jaworze
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji
-Uprawnienia: Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeks Pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,8000 co stanowi kwotę 4967,95 złotych brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (tel. w przypadku braku adresu e-mail) o terminie i miejscu prowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosownych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadania praktyczne).
Uwaga: weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest przez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47/ 8745 213
Uwaga: KPP Jawor nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszenia o prowadzonym naborze, publikacje w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.