Ogłoszenie nr 168303 z 25 marca 2015 r. na stanowisko: inspektor do spraw kadr w Zespole ds. Kadr i Szkolenia
Komenda Powiatowa Policji w Jaworze
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor do spraw kadr w Zespole ds. Kadr i Szkolenia
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Jaworze
ul. Armii Krajowej 2
59-400 Jawor
woj. dolnośląskie
Miejsce wykonywania pracy:
Jawor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kadrowa funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- prowadzenie akt osobowych
- przygotowywanie projektów decyzji Komendanta Powiatowego w sprawach organizacyjnych i kadrowych
- prowadzenie procesu postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów do służby i pracy w Policji
- sporządzanie dokumentacji dot. przejścia funkcjonariuszy na emeryturę/rentę i współpraca z Zakładem Emerytalnym MSW we Wrocławiu
- wprowadzanie i aktualizacja danych w SWOP
- sporządzanie i zatwierdzanie sprawozdań w SESPOL
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa w siedzibie urzędu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
NIEZBĘDNE:
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy, prawa administracyjnego, ustawy o Policji i ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
- praktyczna umiejętność posługiwania się i interpretacji przepisów prawnych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- umiejętność komunikacji interpersonalnej
- umiejętność organizacji własnej pracy
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy
wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- komunikatywność
- zdolności organizacyjne
- wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopia dowodu osobistego
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzajacych doświadczenie zawodowe
Termin składania dokumentów:
10-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Armii Krajowej 2
59-400 Jawor
Inne informacje:
Aplikacje proszę składać w kopertach z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko inspektora Zespołu ds. Kadr i Szkolenia". Aplikacje otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów postępowania (test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna) zostaną telefonicznie lub mailowo powiadomieni o terminie postępowania (proszę o podanie aktualnych adresów e-mailowych lub nr telefonu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.