kierownik do spraw: Kierownik Kancelarii Tajnej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych- ogłoszenie nr: 2599 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 2599
Data ukazania się ogłoszenia: 17-08-2016 |
Na stanowisko: kierownik do spraw: Kierownik Kancelarii Tajnej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych |
Nazwa urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Jaworze |
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Jaworze ul. Armii Krajowej 2 59-400 Jawor woj. dolnośląskie |
Status: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata |
|
Data publikacji wyniku: 16-09-2016 Wybrany kandydat: Joanna Skowron, Zębowice |
Treść ogłoszenia:
________________________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie nr: 2599
Data ukazania się ogłoszenia: 17-08-2016 |
Komenda Powiatowa Policji w Jaworze
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
kierownik do spraw: Kierownik Kancelarii Tajnej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Jaworze
ul. Armii Krajowej 2
59-400 Jawor
woj. dolnośląskie
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Jawor
ADRES URZĘDU:
Komenda Powiatowa Policji w Jaworze ul. Armii Krajowej 2, 59-400 Jawor
WARUNKI PRACY
-praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej, okresowo wymagająca sprawności fizycznej przy archiwizacji dokumentów
-praca w systemie jednozmianowym
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie,ewidencjonowanie,przekazywanie,przechowywanie,wysyłanie dokumentów niejawnych,
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji obowiązujących aktów prawnych zawierających informacje niejawne,
- kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt do przekazania do składnicy materiałów archiwalnych lub brakowania,
- wykonywanie wszelkich czynności w zakresie udostępniania dokumentów niejawnych na potrzeby uprawnionych instytucji,
- wykonywanie czynności związanych z ewidencją technicznych nośników informacji niejawnych,
- rozliczanie dokumentów pobranych przez policjantów, pracowników celem ich rozliczenia, obsługa kancelaryjno – biurowa w niezbędnym zakresie w sekretariacie Wydziału Prewencji w ramach zastępstwa nieobecnego pracownika.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: administracja publiczna
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, umiejętność jej stosowania w praktyce
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera oraz edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego typu: word, excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Armii Krajowej 2, 59-400 Jawor
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2246,36 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej1,1988).
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty nie zakwalifikowane nie będą odsyłane, zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 76 7262213. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Uwaga: KPP Jawor nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonym naborze, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.
Techniki i metody selekcji: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
LEGENDA:
ZASTĘPSTWO
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.